09199646224 @torang_pub

رازهای مدیریت افراد

دربارۀ کتاب رازهای مدیریت افراد:

انسان‌ها در طول حیات خود نیاز به مدیریت افراد را احساس می‌نمایند. برای مثال والدین، فرزندان خود را مدیریت و رهبر یک تیم، گروه کوچک و یا بزرگی را مدیریت می‌کند. حال اگر افراد توانایی و ویژگی مدیریت صحیح را نداشته باشند چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا چیزی جز متزلزل شدن نظام خانواده و یا در هم گسیختگی سازمانی را همراه دارد؟ کتاب رازهای مدیریت افراد (People management secrets) به شما کمک می‌کند تا افکار و ایده‌های خود را در این زمینه تغییر دهید و شیوه‌‌های صحیح رهبری را برگزینید.

همه‌ی مدیران علاوه بر اینکه باید در کارشان جدیت کافی را داشته باشند، می‌بایست منعطف هم باشند. یک رهبر باید به گونه‌ای رفتار کند که علاوه بر اینکه کارمندانش دوستش داشته باشند، این نکته را هم بدانند که حرف اول و آخر را او می‌زند. همیشه این را بدانید افرادی که آگاهی لازم جهت مدیریت اطرافیان خود را دارند در اکثر زمینه‌های زندگی موفق هستند.

راس اسلاتر نگارنده‌ی این کتاب در آغاز فعالیت خود مسئولیت افراد زیادی را برعهده داشته و حدود 250 متخصص کاملاً آموزش دیده را مدیریت کرده است. وی بیش از بیست سال با افراد و سازمان‌ها جهت توسعه‌ی مدیریت افرادشان کار کرده و این سابقه‌ی بی‌نظیری برای اوست. هم اکنون اسلاتر در این کتاب رموز و ترفندهایی که حاصل چندین سال تجربه‌ی اوست را به طور شگفت‌انگیزی در اختیار شما می‌گذارد.

قیمت : 96,000 تومان
افزودن به سبد خرید

جدیدترین محصولات

داستان‌هایِ فکریِ زیرخاکی

126,000 تومان
مشاهده

اعتبار

269,000 تومان
مشاهده

مقدمه‌ای بر استارت آپ‌های موفق

269,000 تومان
مشاهده

آدم‌ها و دودکش‌ها

70,000 تومان
مشاهده

Electronics Black Wrist Watch

Brand
Category: Electronics
SKU: MS46891340

$40.00
  • Ultrices eros in cursus turpis massa cursus mattis.
  • Volutpat ac tincidunt vitae semper quis lectus.
  • Aliquam id diam maecenas ultricies mi eget mauris.